sobota, 20 września 2014

Rozdział 7



Następnego dnia myślę już tylko o imprezie z Harry, ale też o tej wiadomości. Przecież Stella mi nic nie zrobi prawda? Mam taką nadzieję…
Z rozmyśleń wyrywa mnie Kim:
- Jak ci poszedł test?- Pyta a z jej głosu mogę wywnioskować, że jej poszedł źle.
- Nawet dobrze. Nie wiedziałam tylko jednego zadania, ale myślę, że będzie ok. A tobie jak poszło? -Pytam, chociaż już znam odpowiedź.
- Beznadziejnie, w ogóle nie mogłam się skupić na nauce, no, ale trudno poprawie się.- Odpowiada.
- No pewnie można się poprawić, ale pamiętaj lepiej zrobić raz a dobrze niż potem się męczyć- Mater serio jestem takim kujonem, że to powiedziałam?
- Jak zwykle ta mądra się odezwała- przedrzeźnia.
Już nic nie mówiąc udajemy się do domu. Odrabiamy lekcje i włączamy TV.
Po dwóch godzinach, Kim zaczęła się zbierać.
-Czemu już idziesz jest jeszcze wcześnie?- Pytam zaskoczona.
- No wiesz…Muszę się pouczyć itp..- gubi się w słowach.
- Tak, a mi zaraz na ręce wyrośnie kaktus. Gadaj, co jest?- Domagam się prawdy.
- No wiesz…Idę na randkę- Wow, czemu ona nic mi nie powiedziała.
- Z kim?- Pytam szybko.
- Yyy..no z tym Niallem- Mówi nieśmiało i spuszcza głowę.
- Że jak?- Pytam zszokowana.
- No tak, idę da randkę z Niallem Horanem.- Mówi już pewniej.

Jej.. Dla mnie to oni dla siebie pasują, niestety jest jedno ale…
On jest jednym z najpopularniejszych chłopaków w szkole, mi dziewczyny już grożą za to, że idę na  i imprezę z Harry, aż boję się myśleć bo będzie jak się inni dowiedzą o randce Niall z Kim.
Może być niezła afera.

- Słuchaj Niall to fajny chłopak, ale wiesz…- Zaczynam tłumaczyć.
- Tak wiem. On jest popularny w szkole i mogę mieć kłopoty, ale postaw się na moim miejscu.
Chłopak, który ci się podoba zaprasza cię na randkę a ty masz mu odmawiasz bo potem możesz mieć kłopoty?- Ma rację. Nie odmówiłabym.
- No dobra masz rację. Ale zaraz, zaraz czy ty powiedziałaś, że Niall ci się podoba?- Pytam zszokowana.
- Yyy..Ja tak powiedziałam?- Pyta nieśmiało.
-Kim weź się w garść.- Podnoszę głos. Co za dziewczyna.
-No dobra przyznaje się podoba mi się Niall Horan, i jestem wniebowzięta dzisiejszym spotkaniem z nim- Teraz to już krzyczy.- A teraz przepraszam, ale muszę iść się naszykować.- mówi poczym wychodzi z mojego domu zatrzaskując drzwi.
Czy my się pokłóciłyśmy? Nie raczej nie. To znaczy mam taką nadzieję. Kim to moja jedyna przyjaciółka mam nadzieję, że nie będzie się długo na mnie gniewała.
No dobra, co teraz mam robić?
Lekcje? Odrobiłam.
 Sprzątać? Nie, nie mam, czego.
 Oglądać TV? Jak zwykle nie ma nic ciekawego.
Ja to umiem sobie poradzić z nudą oj umiem…
Nagle nachodzi mnie potrzeba napisania do Marcela. Poza Kim wiem, że tylko jemu mogę się zwierzyć.
,, Hej Marcel. Co tam u ciebie słychać? U mnie wszystko dobrze, no może poza niektórymi sprawami. Chyba się pokłóciłam z przyjaciółką. Dlaczego chyba? Bo już sama nie wiem. Oglądałyśmy TV a ona nagle powiedziała, że musi iść. No i ja oczywiście musiałam wiedzieć, czemu. Powiedziała mi wtedy, że idzie na randkę z jednym z najprzystojniejszych chłopaków w szkole. Ja niestety wiem, że może mieć przez to kłopoty. Czemu? Bo kolega tego chłopak zaprosił mnie na imprezę i już mi inni grożą, za to, że się zgodziłam. Więc powiedziałam, żeby uważała, ale ona się zezłościła i wyszła. Boli mnie to, ale nic złego nie powiedziałam.
No właśnie a drugi kłopot to to, że na imprezę zaprosił mnie Harry Syles, w który kocha się połowa szkoły(oczywiście dziewczyny). I niestety taka dziewczyna Stella jak się o tym dowiedziała to zaczęła mi grozić.
No dobra ja już się rozpisałam o sobie teraz ty”
Jakimś cudem nie musiałam długo czekać na odpowiedź. Zadziwia mnie ten chłopak.
,,Hej Hope. Przykro mi z powodu koleżanki, ale na pewno się pogodzicie. A co do tych groźb to uważaj na siebie. Wcale się nie dziwie, że ten cały Harry zaprosił cię na imprezę. Jesteś wspaniała i on ma wielki szczęście.
U mnie? Wszystko dobrze. Jak zwykle byłem w szkole itp., a teraz słucham muzyki.
A ty, co porabiasz?”
Kiedy kończę czytać to się rumienię. Ja niesamowita osoba? Wow raczej to ja mam szczęście, że Harry mnie zaprosił.
,, Ja się teraz nudzę i też słucham muzyki. Katy Perry- E.T (kocham tą piosenkę). A ty co słuchasz?”
Faktycznie włączam muzykę i czekam na odpowiedź. A swoją drogą to kocham Katy Perry. Nie robi takich dużych skandali i jej muzyka jest cudowna.
,,Ja słucham Jason Derulo- Wiggle . Nawet fajna piosenka.Ok, muszę iść pomóc mamie. Do zobaczenia."
Heh on słucha takiej muzyki?
,, Co do piosenki to nie spodziewałam się tego po tobie. Ty zboczuchu :D. Rozumie, że musisz kończyć. Do zobaczenia.”
Ostatecznie odpisuję i wyłączam komputer. Nadal nie mam co robić, a jest dopiero 20. Decyduję się przejść. Nie jest jeszcze, aż tak późno.
Kiedy idę jakąś ciemną uliczką ktoś przewraca mnie na ziemię, poczym wymierza mocnego kopa w brzuch. Następnie kładzie obok mnie jakąś kartkę i odbiega.
Co to miało być?
Z wielkim trudem podnoszę się z ziemi trzymając za obolały brzuch i czytam wiadomość z kartki, która leżała obok mnie.
,, Ty zdziro. To było tylko ostrzeżenie. Następnym razem się nie pozbierasz. Radzę ci słuchać innych”.
Czy to Stella? A jak nie to kto to? Co ja znowu zrobiłam?
Myślę i łzy spływają mi po policzkach.
Naglę widzę zbliżającą się postać jakiegoś chłopaka. Kiedy podchodzi bliżej okazuję się, że to nie jakiś chłopak tylko Harry.
- Hope?- Pyta zszokowany.- Co ci się stało?
- Kiedy tędy szłam ktoś mnie przewrócił i kopnął z całej siły w brzuch- Szlocham.
- Ale kto to mógł zrobić?- Pyta.
-Nie wiem- mówię prawie niesłyszalnie i teraz to dopiero zaczynam ryczeć.
Nagle Harry robi coś czego się nigdy nie spodziewałam.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej wszystkim( a z tego co widzę to na pewno 2 osoby są).
Przepraszam za błędy .
kocham was.
napiszcie w komentarzach jakie piosenki najbardziej lubicie.
ja najbardziej lubię piosenki Katy Perry. Nie wiem krótką najbardziej bo wszystkie są super.
Ok kocham moją Karolinkę i Megan pozdrawiam was dziewczyny <3
Oczywiście innych też.
P.S Teraz przyjeżdża do mnie finka z wymiany więc nie wiem kiedy kolejny rozdział .
KOCHAM WAS :*

9 komentarzy:

  1. Hej, rozdział bardzo mi się podoba i jestem strasznie ciekawa co zrobił Harry. Cóż moją ulubioną piosenką jest Carrie Underwood - See You Again ja po prostu kocham tą piosenkę no jest jeszcze jedna The Cab - Angel With A Shotgun są to moje dwie ulubione piosenki. Rozdział bardzo ciekawy i będę czekać z niecierpliwością na nowy rozdział. Ja cb też pozdrawiam i lovciam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie co ja bym bez ciebie zrobiła? <3
    KOCHAM CIĘ <3
    a piosenka Carrie Underwood - See You Again jest przewspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż chyba to ja powinnam spytać co ja zrobię bez ciebie :D i dziękuje ja cb też <3 oraz dziękuje że ta piosenka według cb jest przewspaniała :D + zapraszam na rozdział 9 w M L I T A (Dziwnie brzmi ten skrót :P)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział =** też Cię kocham <3 moją ulubiną piosenką jak narazie jest Lorde Royals czy jakoś tam, pozdrawiam =*** mam pomysł : dodaj kilka zakładek typu bohaterowie czy coś w tym rodzaju, a jak nie wiesz jak mogę Ci pomóc :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję kochanie.
      No możesz mi pomóc bo mam małe problemy z zakładkami.
      KC <3

      Usuń
    2. Więc tak, wchodzisz w Układ, naciskasz na dodaj gadżet, szukasz 'strony' później klikasz, tam są takie małe kwadraciki - wciskasz tyle ile chcesz mieć i kilkasz zapisz i gotowe. A i klikasz na pomarańczowym pasku zamieć rozmieczenie. Jezeli nie wiesz nadal jak to moge ci to sama zrobić tylko musialabys dodac mnie na adminstatora =) chyba bedziesz wiedziała. Też tego nie ogarniałam =)

      Usuń
    3. dziękuję za pomoc dałam radę :)

      Usuń
    4. Cieszę się,że mogłam pomóc =***

      Usuń

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ<3
TO WIELE DLA MNIE ZNACZY :**