wtorek, 17 marca 2015

Libster Blog Awards

Dziękuję bardzo za nominacje Najl Czufa <3
Pytania:\

1. Ile masz lat?
Mam 15 lat :P

2. Co Cię skłoniło do zaczęcia historii z blogowaniem? 
Odkąd stałam się Directioner i widziałam te blogi jak dziewczyny zdobywały czytelniczki itp. To sama postanowiłam spróbować  ponieważ do głowy przychodziły mi różne pomysły.

3. Masz jakiś swój rytuał, zanim siądziesz i zaczniesz pisać dalszy ciąg opowiadania?
Nie. Po prostu kiedy myślę i mam jakiś pomysł to go zapisuje a później wcielam w fanfiction.

 4. Skąd bierzesz pomysły na nowe opowiadania?
 Z mojego życia, z różnych historii które słyszałam a najczęściej z mojej bujnej wyobraźni a także opisuję sytuacje które chciałabym przeżyć osobiście.

 5. Co Cię inspiruje, w tym, co robisz?
  Oczywiście czytelniczki i przyjaciółki, no i życie xx

 6. Czy ktoś z rodziny, znajomych, wie, że piszesz?
Moje przyjaciółki

7. Twoje największe marzenie związane z blogowaniem i opowiadaniem?
 Oczywiście żeby mieć dużo czytelniczek, komentarzy  pozytywnych jak i negatywnych.

 8. Jak wygląda Twój normalny dzień z życia?
 Wstaje rano, idę do szkoły, potem wracam pomagam czasem rodzicom, wychodzę z przyjaciółmi a potem wracam robię lekcje/uczę się ^^ i idę spać.


 9. Jeśli tu i teraz, mógłbyś spełnić jedno swoje marzenie, jakie by to było?
Rozpocząć niekończące się wakacje <3

10. Dostajesz telefon od wydawnictwa i dowiadujesz się, że chcą wydać Twoją książkę. Co robisz? Tchórzysz czy podejmujesz się wyzwania? Uzasadnij swoją decyzję.
Podejmuje wyzwanie ponieważ wydanie książki to moje marzenie(a trzeba je spełniać <3 )

 11. Jaka jest Twoja zabawna historia z dzieciństwa?
Hymm może to jak założyłam nocnik na głowę i bawiłam się w kowboja a wszyscy się śmiali :P

No i tyle...
Ja nominuję:


Moje pytania:
1.Kiedy zaczęłaś pisać swoje pierwsze ff?
2.Przeżyłaś już jakąś historię miłosną?
3.Twoja ulubiona piosenka?
4.Jesteś umówiona z przyjaciółką na dwór a na ostatnią chwilę chłopak który ci się podoba zaprasza cię na spacer kogo wybierasz?
5.Twój idol?
6.Byłaś już za granicą? Gdzie?
7.Twój wymarzony dzień?
8.Masz taką naj naj przyjaciółkę?
9. Fb czy TT
10.Ulubiony dzień tygodnia?
11.Lubisz czytać? Jakie rodzaje książek?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ<3
TO WIELE DLA MNIE ZNACZY :**